Direktlänk till inlägg 10 juli 2020

Glad

Av Jesus soldat - Fredag 10 juli 10:24

Jag är glad HERREN väckte mig! Hade vänt lite på dygnet men Gud vare tacksom hörde mina böner. Bad 3-4 gånger igår (tror att jag bad 3 gånger) att jag skulle få vakna tidigt kl 10.00 Och jag gjorde det! Vaknade först 07:18 men somnade om. Så skönt att vakna tidigt! Jag gillar morgonen! Bibeln säger att man ska vakna tidigt, och det menas på morgon. Så kristna bör vakna på morgonen. Men det tar inte dig till helvetet för du vaknar 12. Och varför jag hade vänt på dygnet är för jag har predikat sent. Men nu när jag ska predika så kommer jag gå hem tidgare. 2 helgar eller egnetligen 7 dagar om jag ska vara exakt så har jag predikat mycket, väldigt mycket! Dem som är större predikare än mig predikar 4-5 ibland 3 timmar så jag kan också predika så. HERREN vill att jag ska ta hand om mig och min TRO! Jag är kristen, jag är predikare men jag är också kristen, en tjänarinna till den ALLSMÄKTIGE GUD och en dotter till Jesus. Jesus och Gud är samma. Skrev till en kvinna att Jesus inte är Fadern hon tog bort den. Jag vet vad som står i Jesaja 9:6 att Jesus kallas för Evinngerligen Fadern men Jesus gör det för att himmelska Faderns och Jesus Krsitus som är Sonen är ett. Det är en Gud i 3 personer och det är bibisk ifall du kollar i heliga bibeln. Bibeln är det heligaste som du kan läsa! 


Dricker egentligen kaffe! Varit ifrån mitt kaffe i 5 dagar. Drack endast vatten i 5 dagar. Min hud blev renare, och har nu har jag vitare tänder! Ska vara glad för det! Drack i lördags äckligt svagt kaffe från 7eleven. Var inte gott!    Hemma hos mig är det gott kaffe iaf där min pappa bor. Och ja, jag bor hemma hos föräldrar. Kommer inte jobba som ni tycker är jobb. Jag är jobbare åt Gud men jag ska även ha ett till jobb vid sidan av i några månader men inte i år iaf inte i sommar. Och om jag ska jobba ska det vara på cafè eller inom städ och kanske på äldrevårdshem. Gillar att jobba med människor men jag gör det redan! 


Vet att jag i år kommer få tjockare och längre hår. Kommer få dubbelt så tjock som jag har i år! Det är ett löfte från Gud!     Gud håller det han har lovat! Det har blivit dubbelt så tjock sedan i början av februari. Men har inte allt mitt hår. Har väldigt tjockt naturligt. Det ska vara 4-5 slingor till av det håret som jag har nu för att det ska vara mitt riktiga hår. Men jag ska vara glad att jag har hår och att det inte är tunt! Är tacksam för det, tack Jesus! För tänker inte klaga det är en synd. 


Jag har gått upp i vikt runt 1.5 eller 2 kg. Inget som jag klagar på heller. Jag är nöjd på med det. Tror att jag väger 89 nu istället för 87 men jag kan väga 91 utan att se för stor ut men väger jag 94-95 då är det inte bra och jag vill inte väga 94 inte ens 93 vill jag väga. Så 92 är lagom, där går gränsen. 


Glad att jag ser mer kvinnlig ut än i decmber. Och jag lästr gamla inlägg där jag hade skrivit att Gud vill att jag ska vara förföljd...Kändes inte bra när jag läste detta för det stämmer inte. VAD TRODDE JAG?! Gud vill inte att jag ska vara förföljd. Han vill inte att inga av hans barn ska vara förföljd. Det Gud vill är att jag ska hålla hans bud, ha en relation med honom, intimt med honom, må bra, vara fylld med hans Ande, (alltså den Helige Anden), Gud vill också att jag ska skratta och ha glädje och vara glad. Han vill det! Men han vill såklart mest av allt att jag inte lever i skamliga synder! Ingen synd alls! Gud vill varje dag ge mig föda, rent vatten, kaffe och andra drickor som jag vill ha och kläder, saker som gör mitt hjärta glad som ansiktskräm och smink t.ex Gud vill även ge mig min grekiska man! Gud vill nästan varje gång under min predikan visa mig tecken. Jag förstår när jag ska ta denna buss från Gullmarsplan att Gud vill endast att jag åker dit för han vill visa tecknet. Han vill verkligen visa att han har gett mig min man från Grekland, att det inte är på skämt utan allvar. Tecknet kan jag inte säga vad det är utan att det är något med Grekland. Ska jag säga allt Gud ger mig? NEJ! Finns folk här som lever i köttet som inte vill mig väl. Men var tydligen en person som vill mig väl här på bloggen. Hon undrade varför jag inte åt på en hel dag. Det var snällt att hon bryr sig om mig. Finns iaf någon här somm inte har hat mot mig. Gud välsigna henne för att hon inte har hat mot mig! Men Gud välsgina också hatare! För jag blir välsignad när DU hatar mig! Gud gillar inte det såklart men jag blir välsignad.


Lukas 6:22-23 Välsignade är ni, då människor ska hata er, och då de ska utesluta er, och ska smäda er, och förkasta ert namn som ont, för Människosonens skull.  Fröjda er på den dagen, och hoppa av glädje: ty, se, er belöning i himlen är stor: ty deras fäder gjorde likadant mot profeterna. 


Och efter dessa 2 verser kommer det en vers som jag tycker är bra för er som läser iaf till er som tycker att jag är fattig. 


Lukas 6:24 Men ve er som är rika! Ty ni har fått ut er tröst.


Matteus 5:10-12 Välsignade är de som är förföljda på grund av rättfärdighet: ty himmelriket tillhör er.  Välsignade är ni, när människor ska smäda er, och förfölja er, och falskt ska säga allt slags ont mot er, på grund av mig. Gläd er, och var överlyckliga: ty stor är er belöning i himlen: ty så förföljde de profeterna som var före er. 


ÄR VÄLSIGNAD!!!! HALLELUJAH TACK JESUS, ÄRA TILL JESUS!!


Gud vill att jag ska säga detta här: Har märkt att det är många som har det läkar kallar för diagnoser som är på bloggplatsen. Vet nu att det är en tjej som läser min blogg som har det svårt för hennes diagnoser. Jag tror inte på psykiska diganoser. Självklart har dessa människor problem och vissa av dem har till och med självmordstankar, eller till och med gått för långt att de har taigt sitt liv. Vissa av er med diagnoser skadar sig själv genom att skära sig, röka cigaretter för (att ta bort ångest, stress eller så), vissa av er knaske dricker alkohol eller tar drogor. Ni tar säkert "medicner" som är häxeri engetligen men ni är på något sett tvunga att ta dessa för annars funkar inte ni. Och ni kanske går till psykolog, doktorer osv. Jag säger såhär till er med kärlek, kom till Jesus! Han kan hjälpa dig och sätta dig fri. Varför tror ni att jag älskar Jesus så mycket? För att han har förlåtit mig, helat mig, befriat mig. 

Innan hade jag enligt psyk läkarna, adhd, ocd och det är tvångstankar/tvångshandlaringar, asperger och ångest, var deppig, hade självmordstankar, stress, problem med sömnen. Hade svårt att sova alltså var tvungen att ta flera "mediciner" som är häxeri bara för att sova. Gick på antideppresiva. Kunde inte leva utan det!

Nu är jag förlåten och även befriad, helad från adhd, ocd, apserger, ångest, deppighet, stress, hat och ifrån häxerina! Jag behöver inte ta tabletter för att sova längre, jag behöver inte ta häxeri! Jag behöver inte gå till läkare eller psykolog. Förut under min tonår hade jag kontakt med bup. De tyckte att jag var problemfri runt 17 års fast jag fick återfall i drogor, alkolhol och sex. Jag var även som ni vet missbrukare, Missbrukade drogor, alkhol och sex! En gång gav en 40 åring man mig cannabis blanat med kokain i en cigarett och jag tror att Gud skyddade mig från effekterna! Rökte alltså crack med cannabis, riktigt farligt. Jag ville testa llt jag kom åt. Plus 2017 blev jag grovt överviktig, vägde över 100 kg. Men innan min frälsning befriade Gud mig redan. Först befriade han mig från kokain, sex och alkohol, och för dåliga personer att vara med. Sedan befriade han mig ifrån en person som jag kallade "bästavän" som jag egentligen hatade för hon styrde mitt liv och jag kunde inte säga nej endast när jag var påverkad. Sedan gjorde Gud så jag fick åka hem från behandlingshem fort, var endast där i 6 månader och en tjej därifrån sa att man oftas är där ett år. Blev även snällare tack vare Gud. Var fake kristen ett tag men jag visste inte den sanna kristendomen så jag levde som djäluven. Kom ut från behandlinghemmet och tog först alkohol, sedan cannabis och efter det kokain och cannabis med crack. Och ännu mera alkohol och jag hade sex. Och efter som jag trodde att jag var kirsten blev jag bedrövad över att jag hade haft sex och syndat mot Gud! Var otukt såg jag som en stor, stor synd! Och den synden är stor men jag gjorde andra synder! Och efter ett tag befriar Gud mig även från vissa sömnmediciner som ska vara "lugnade" den hette theralin. Och jag även melatonin befriar Gud mig ifrån. Så jag kan sova utan dessa "mediciner". Sedan gör Gud så jag blir befriad från otukt med man och juste innan befriar Gud mig från att vara homo och att samtycka till homo. Min "vän" som jag hade på behandlingshemmet sa 2017 att homos går emot Gud så när jag fick höra det blev jag väldigt huggen i hjärtat och blev emot homos. Men blev emot homos ännu mer i 2018. Gud befriar mig även från mycket Jezebel/horig sminking och utseende. Gud helar mig från övervikt. Gud gör mig mer kvinnlig. Börjar stå i köket och sätta på mig lång kjol, (detta var 2018) får mer hat för homos för jag inser hur äckligt och perverst det är! Läser bibeln mer och ber mer. Skulle till och med predika men min "vän" ville inte det och hade planerat att predika tillsammans. Fastar till och med men ingen riktigt fasta med ett uppriktigt och rent hjärta. Hade så mycket 2018. Gud befriar mig från lust av män och från att vilja ha uppmärksamhet av män. Gud befirar mig från cigaretter och genom Guds nåd drack jag inte alkohol även fast jag hade fått alkohol vin i present när jag fyllde 18 år.  Jag slängde den under sommaren också för det var pride grej på den! Var bubbel vin. Sedan befriar Gud mig från antideppreisiva och han ger mig en uppenbarelse sedan dess kände/känner jag Gud i hjärtat. Blev född på nytt. Kom ihåg att Helige Anden kom, och Guds frid var i hela mitt rum. Jag sov i Guds frid. Kändes som att jag sov i Guds famn. Guds var där! Och innan detta hände så hade Gud befriat mig helt från otukt med mig själv. Jag blev äcklad av otukt och porr. Gud sa när jag inte var kristen att det var fel, en synd och skamligt! GUd gjorde mig även hälsosam, började dricka grönt te och gick ner massor. Finns som kristen har jag gjort synd men jag har aldrig rökt en cigarett, haft sex, druckit alkohol eller tagit drogor. Visste inte att alkohol var synd men jag drack inte det däremot satt jag med min familj och släkt under julafton när de drack och en av dessa blev fulla. Gud sa att det var fel och det kändes fel när jag satt där och jag såg att de hade mycket alkohol. Fick en chock! Var även sprit till, usch! Men jag sa förlåt till Gud och han förlät mig. Hamnade i villovägar mycket under vinter 2018 men det försvann någon gång i januari så jag började predika mer och ännu mer på gatan i stan (inte där jag endast bor). Men var ännu inte redo att predika på plattan men vasgatan, odenplan, Liljeholmen och Gullmarsplan. Där skulle jag stå och lyfta upp min röst som en trumpet! Det gick bra. Vakter kom springades till mig på vasagatan lol. Men jag var ny i tron och jag var som ett barn visste inte när Gud ville att jag skulle fortsätta att predika eller inte. Försökte ta mig hem från odenplan då kom Guds hans mot mig när jag ska gå ner till tunnelbanan och det blev stopp. Jag förstod att det var Gud. Han uppenbarade det till mig. Och jag rörde en mäktig röst, det var Gud som talde och sa "Vart tror du att du är påväg? Ska du hem? Nej, du ska inte hem än!" Då kom en buss från ingenstans, det var Gud. Och Guds ord kom till mig igen och jag hörde honom säga "Ta bussen, och åk till Gullmarsplan!" Jag lydde den mäktiga rösten, alltså Guds röst (Jesus röst). En gång blev det stopp för Gud ville ha mig att predika- Skulle även predika för de på tunnelbanan när jag predikade på perrongen så tog en stund innan tunnelbanan åkte för att dem som sitter där skulle höra. Kom ihåg när Gud för första gången sände mig till större platser. Blev fyulld med glädje i Helige Anden och började dansa och trygghetsvärdarna kom för jag var fylld med Gud och deras demoner kände de så de kommer och kollar och jag tänkte sluta för att de kom men Gud sa "Varför ska du sluta för att dem kommer? FORTSÄTT!" Så jag lydde och fortsatt för det är fel av mig att sluta prisa Gud för att de kom. Detta var i Liljeholmen. När jag gick av där från tvärbanan så hörde jag Gud säga "Så, nu är då har sett igång, predika!" Och jag predikade. Skrek högt! Djävulen kommer säga till dig som kristen att du är galen för att du predikar i ditt sinne och det har han sagt. Han sa även att jag är inne i en mani och har psykos. Och att jag snart ska till psyk. Guds tankar om mig är högre än vad jag kan tänka! Men jag kan ta det. Jag kan ta att jag är psyksjuk, galen, full, hög på drogor och allt som dessa säger. Och jag kan ta att dem tycker att jag har en grov djup psykos och är inne i en mani. LOL! 

DET ÄR NATURLIGT ATT LEVA FÖR GUD! När jag var syndare var jag galen men nu är jag normal. Var en gubbe som sa att han var normal (hade pratat lite om Jesus med honom  medans jag väntar på bussen från Gullmarsplan för att se Guds tecken till mig) men sedan när han går av bussen så försöker han ta in fingrar i halsen för att spy, han hade druckit. Wow, normalt...Glad att jag inte behöver vara full längre för att ha roligt eller ta drogor för att må bra. Jag är fylld med Gud! WOOOW, SHOOOO, WOoHOOOO! 


Blev ett långt inlägg men jag hoppas detta hjälpte er med det läkar kallar diagnoser. Ni kan bli befriade och helade men framförallt förlåtna från era synder om ni omvänder er och tror evangelitet. Tro på att Jesus Krsitus är GUD! Har ni någon fråga om frälsningen eller någon annan fråga om Gud eller om mitt vittnesbörd bara att fråga. Jag är öppen och ärlig. Seriösa frågor, tack. OCH ingen pervers man här, ni är inte välkomna! Detta är till er med svårigheter i livet, till er som mår dåligt och har problem och kämpar med era problem. Tro mig, jag vet hur det är att ha tvång, ha ångest/deppighet, att må riktgit dåligt, att ha stress, hat, den ahdh de sa att jag hade var mild egentligen add. För jag var inte aggresiv och skrek men hade svårt i skolan och lite impulser men bara små. Men jag hade svårt för att vara social och säga nej. Och det var jobbigt för mig...Men nu går jag ut på predikar gatan och ropar Guds ord i ditt ansikte! Alltså när jag säger i ansikter menar jag inte att jag går fram till någon nära och skriker på någon. NEJ! Jag skriker inte på folk och jag verkligen inte nära deras ansikte. Menar att när jag står på en plats eller går lite omkring medans jag predikar så får folk Guds MÄKTIGA ord i deras ansikte för de hör att jag skriker Guds MÄKTIGA ORD! Men skriker aldrig och har aldrig skrikit på människor. När jag säger Guds ord i diitt ansikte menar jag inte det som vissa av er tror. Och finns vakter som träffar mig som säger att jag skriker på folk. Nej! verkligen inte! LOL ni är så roliga med era anklagelser så att jag skrattar tillsammans med Gud han skrattar med mig. När jag skrattar och är glad skrattar Gud med mig och är glad hallelujah! Gud vill att jag ska skratta och vara glad och ha glädje och frid i Helige Anden! men han vill framförallt att jag ska leva rättfärdigt, alltså syndfritt amen!

 
ANNONS
 
Ingen bild

Kristi brud

Onsdag 15 juli 14:50

Usch vad du är fåfäng! Fåfänga faller under högmod och det är en dödssynd! Du är bara en falsk profet och sådana kommer inte till himmelriket! Gud talade till mig och bad mig skriva till dig att porten till hans rike är stängd för dig! Halleluja!!!!

Jesus soldat

Onsdag 15 juli 15:25

Vet vem du är du är en vakt. Var bara tyst och döm rättfärdigt istället. Gud känner mig och vet att jag inte är högmodig för jag hatar högmod/stolthet vilket Gud hatar! Du har stora synder! du har otukt, avgudadyrkan, homosexualitet, orenhet, lusta och penga begär. Gå OMVÄND dig från dina skamliga synder och lustar och gör en fasta en dag och be till Gud Jesus och läs Bibeln, börja med Nya Testamenten. Jag vet att du inte har hört Guds Röst jag vet att jag kommer få sitta med Jesus på hans tro och sitta i Guds bord och hålla måltid med min HERRE och äta från frukten av livets träd i Guds rike. Jag kommer få äta av det fördolda mannat och få en vit sten och på den stenen kommer det stå ett nytt namn skrivet som bara jag känner till. Och dricka av inträdet frukt tillsammans med Jesus i min Faders rike som är paradiset! Jag ska äta av Lammets bröllopsmiddag. Är du bjuden? Nej jag tror inte det. Jag vet att om du inte omvänder dig så kommer Jesus att spy dig ur hans mun Uppenbarelseboken 3:16. Mitt namn är skrivet i livets bok inte ditt. Du har inte Kristi brud du är satans barn du är en hatfull dåre i Guds Ögon han känner inte dig men mig känner han!

 
Ingen bild

Kristi brud

Onsdag 15 juli 18:36

Helvetet kommer att bli din hemvist efter döden! Din mor var Satans sköka och din far låg med män! Du är en syndens avkomma och det är Satan och inte Gud som talar till dig och förleder dig men det vet inte du för du har aldrig hört Guds röst! Du är en förlorad själ i Guds ögon!

Jesus soldat

Onsdag 15 juli 19:21

Dina demoner i dig manifesterar! Jag binder dig satan i Jesus namn! Du är en looser! Jesus är min Kung och min HERDE, MIN GUD OCH MIN HERRE! Jag tackar och prisar Gud och jag tror mig glad eftersom nu vet jag att jag skiner ännu mera (skrattade av att jag skiner så mycket i ljuset). Jag skiner och du brinner. Jag förlåter dig för det du har skrivit i Jesus namn! Du är äldre än mig och håller på och pratar illa om min Gud och min familj och säger falska saker. Du kan inte få mig att sluta predika Jesus och du kan inte få mig att sluta göra ministry eller sluta blogga! Du är hädare mot Helige Anden du kallar Helige Anden satan skam skam på dig! Du förtjänar helvetes eld och DU kommer brinna där demon från helvetet!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jesus soldat - Måndag 10 aug 11:02

När jag skrev en gång att homos förtjänar våldtäkt menar jag homos som våldtar och är pedofiler inte de andra och vi alla förtjänar döden. Och jag hatar fortfarande homos men jag predikar för de och har märkt att de ändå har lite hjärnceller ibland ä...

Av Jesus soldat - Måndag 10 aug 03:00

Är ny dag och jag är fortfarande ute för måste vänta tills det blir över 05.00 för måste fixa ensak sedan kanske jag predikar någonstans säger inte vart för finns folk här som inte behöver veta det men kommer iaf på tisdag vara i HERRENS TABERNAKELSE...

Av Jesus soldat - Söndag 9 aug 14:28

Kommer gå ut med HERREN på promenad men inte predika på en vecka. Måste också göra lite kvinnliga saker som att städa och laga mat eller baka men vill laga mat och gärna npgot grekisk. ...

Av Jesus soldat - Söndag 9 aug 14:26

Blir en blogg paus i 3 dagar från måndag dock kommer jag skriva om min mission sedan inget på 3 dagar om inte Gud vill och jag kommer inte gå ut på en vecka för att predika för jag ska till Zion och vara med HERREN vi ska mötas ansikte mot ansikte so...

Av Jesus soldat - Söndag 9 aug 14:19

Jag frågade Gud förra veckan "vad är på ditt hjärta Gud?" Då kom Guds ord till mig som så "Du kommer bli omhändertagen snart och åka polisbil" och jag såg en profetia om det men jag såg även att HERREN var där. Så i torsdags hände det och även i fred...

Presentation


Missionär, evangelist & Bibel lärare. Jobbare åt Gud. Krigare och Jesus soldat i HERRENS armè.
Bloggar om mina sjuka förföljelser som startade igen den 26/6-20, bloggar även om mina predikningar, gör lektioner om min tro på Jesus Kristus.

Evangelium

Detta är evangeliumet;

 Jesus Kristus dog på korstet för våra synder.

Jesus var begravd.

Efter 3 dagar senare reste Jesus upp från döden.

Jesus blev sedd av över 500 människor enligt Bibelvers. 

Frälsningen

Du blir frälst genom att omvända dig från sina synder och tro att Jesus Kristus är Gud. Två ord, omvänd och tro. På engelska; Repent and Believe.

Om du inte följer Jesus hamnar du i helvetets eld. Så min fråga till er som läser detta vad väljer ni, Jesus eller helvetet? 

1 Korinterbrevet 6:9-10, Romarbrevet 1:29-32, Galaterbrevet 5:19-21 Och Uppenbarelseboken 21:8 i dessa verser står synder som sänder dig till helvetet.  

Och om du inte tror att Jesus Kristus är GUD är du förbannad säger Jesus. 

 

 Bibelverser på att Jesus Kristus är Gud:

Johannes 1:1 I begynnelse var Ordet, och Ordet var med Gud , och Ordet var Gud

 Johannes 1:14 Och Ordet blev kött, och bodde bland oss, (och vi såg Hans härlighet, härligheten som Faderns enfödde,) full av nåd och sanning. 

Johannes 8:58 Jesus sa till dem, Sannerligen, sannerligen, jag säger er, Innan Abraham var, Jag är.

 Jesaja 9:6 Ty åt oss är ett barn fött, åt oss är en son given: herradömet skall ligga över hans skuldra: och hans namns skall kallas Underbar, Rådgivare, Den mäktige Gud, Den evinnerlige Fadern, Fridsfursten.

DEN SOM FÖRNEKAR JESUS KRISTUS SOM GUD ÄR ANTIKRIST. 

 

Om du vill omvända dig till Jesus be denna bön och mena det i ditt hjärta; 

 Gud förlåt mig. Jag vet att jag är en syndare. Jag underordnar mig dig som Herre. Herre jag tror att du dog för mig och reste upp efter tre dagar senare. Rädda mig och tvätta mig ren. Fyll mig med din dyrbara Helige Ande. Led mig och guida mig och bli min bästavän i Jesus Namn Amen. 

 Om du bad denna bön och menade det i ditt hjärta är du född på nytt. 

 Nu ska du som kristen läsa Bibeln, be till Gud, gå till en riktigt kristen kyrka, berätta för andra vad Jesus Kristus gjort för dig och ha gemenskap med andra kristna.

Vad är en äkta kristen?

En äkta kristen lever syndfritt, heligt alltså. När du lever syndfritt du är du helig vilket blir till att du är ett helgon. Äkta kristna håller Guds bud, det 10 budorden. För att du ska kallas kristen behöver du göra mer än att bara gå till kyrkan på söndagar. Jag är kristen och går inte till kyrkan för jag hittar ingen bra kristen kyrka här i Sverige, Stockholm. Jag vet endast kyrkor i andra länder som är bra. Som kristen ska du läsa Bibeln, be, fasta och det VIKTIGASTE LEVA SYNDFRITT! Jag lever syndfritt, tro mig det går. Gud hade annars inte sagt att du ska leva syndfritt om han inte visste att människor klarar av det. Du som säger att "det går inte att leva syndfritt" är en stolt, skamlig och misslyckad syndare, det är fakta om dig. Gud ger nåd till dem ödmjuka inte till dem stolta. Mitt tips till dig stolta syndare (även om du kallar dig kristen). Gå ner på dina knä säg förlåt till Gud och säg att du omvänder dig. OCH OMVÄND DIG OCKSÅ, LJUG INTE FÖR GUD OCH FÖR DIG SJÄLV! Sedan gå in i en dag fasta, med böner, och bibelläsniing (läs King James Bible). Gör det och du vill se. Döda ditt kött, döda din stolthet. GUD HATAR STOLTA SYNDARE. Därför hatar Gud homo paraden eller egentligen pedofil paraden för pedofil paraden heter "pride" och det står i Bibeln att Gud hatar en stolt blick hur mycket mer hatar han en parad med pedofiler som går runt med stolthet. Förneka dig själv och ta upp ditt kors dagligen, Lukas 9:23. Jesus sa det att vi som kristna skulle göra detta varenda dag. Gör du det "kristen"? Jag personligen vill inte ha NÅGON stolthelt i mig och jag vill varenda dag välja att följa Jesus och förneka mig själv och ta upp mitt kors dagligen.

Är ditt namn skrivet i livets bok?

Hur blir ditt namn skrivet i livets bok? Genom att du omvänder dig från synder och lever för Jesus Kristus och såklart måste du tro på Jesus som Gud och tro på det han gjorde på korset.

Jesus Kristus är den goda Herden

   

Jesaja 40:11 Han skall mata sin hjord som en herde: han skall samla lammen med sin arm, och bära dem i sin famn, och skall varsamt leda fram de som föder upp unga lamm.

Jesus dog på korset för förlåtelse för synd

         

OMVÄND DIG ANNARS BRINN I HELVETET!

Jesus är min Brudgum och jag är bruden

         

Uppenbarelseboken 19:7 Låt oss vara glada och jubla, och giva honom ära: ty Lammets bröllop har kommit, och hans hustru har gjort sig redo.

 

Jesus räddade mig från helvetes eld

     

Lite av mitt vittnesbörd; jag var som Maria Magdalena, ni som vet vad hon var vet vad jag var. Jag var en stor stor knarkare, alkolist och cigarett rökare och Jesus satte mig fri!!! HALLELUJAH AMEN, ära till Kungen Jesus!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

Följ MISSIONÄR, EVANGELIST & BIBEL LÄRARE med Blogkeen
Följ MISSIONÄR, EVANGELIST & BIBEL LÄRARE med Bloglovin'

Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se